Sugestie i propozycje

Pogadanki przy trunku.

Pleb
Pleb
Posty: 3
Dołączył(a): Wt, 17 gru 2013, 22:52
PostNapisane: Pn, 23 gru 2013, 20:23
Kislu98, mógłbyś się rozpisać odnośnie tej "piramidy społeczeństwa" co do administratorów, czasem musza użyć teleportacji aby szybciej dojść do gracza i szybciej mu pomoc. Tłumacz sobie, ze królowie opanowali tajniki teleportacji.


Ja bym proponował zwiększenie zawodów.

+Przybysz - gracz, który pierwszy raz wejdzie na serwer. Aby został plebejuszem musiałbym dotknąć tabliczkę, która np znajdowała się na końcu kodeksu zasad panujących w królestwie.

+Drwal - mieszczanin, który zostałby mianowany na to stanowisko, jako jedyny ma prawo rąbać drzewo diamentowa, złotą może i nawet żelazną siekierą. Ów gracz, ze względu na doświadczenie w ścinaniu drzewa, ścinałby dwa razy szybciej je niż pozostali albo za jednym ścięciem dostałby dwie sztuki drewna.

+Mnich - mieszczanin, który objąłby to stanowisko, miałby prawo do korzystania ze stołu alchemicznego i przyrządzaniu w królestwie wywarów zarówno leczniczych jak i śmiertelnie trujących. Ów postać także ze względu na swe tajemnicze praktyki, miałby możliwość za pomocą stołu do zaklęć zaklinania przedmiotów.
(Zbudować specjalna farmę brodawek dla mnichów)


Można po dyskutować nad

+Kowal - jako jedyny w królestwie mógłby korzystać z pieca i kowadła oraz jako jedyny za pomocą crafting boxu mógł tworzyć miecze, zbroje a nie rzemieślnicy którzy nie znają fachu kowalskiego,.

+Strażnik - Strażnicy należą do wojowników, ale ze względu na swe wyższe stanowisko i obowiązki, pilnują przestrzegania praw w mieście. Jako jedyni w królestwie na mocy króla maja prawo obywateli królestwa za przewinienia uwięzić w wiezieniu, dlatego tez ta range dostają godni wojownicy króla.
Dodatkowym przywilejem strażnika, za swoja pracę byłby wyższy codzienny żołd (20-50 Denarów).

Usprawnienie klasy

+Wojownik - Ze względu na swą służbę na rzecz króla dostawałby codziennie żołd (10 - 25 Denarów)
Za zabicie potworów dostawałby 2-3 razy więcej denarów niż inny gracz.
Za zabicie zwierząt dostawałby skromną ilość denarów (0.2-0.5 zależy od zwierzęcia)


+Architekt - Zwiększyć jego uprawnienia, aby mógł postawić każdy blok bo po to jest on. Można zakazać mu postawienia np crafting box w domu który nie należy do rzemieślnika. Za takie czyny byłby sądzony. Ewentualnie dodać rangę "Wyższy Architekt" i on miałby owe prawa, bo trochę nie logiczne aby architekt nie miał możliwość postawienia pewnych bloków.

+Mieszczanin (I klasy wyższe) - Ze względu aby mógł się bronić mógłby dostać dostęp do kamiennego miecza.

Jako, iż to jest średniowieczny Role-Play, można by było wgrać plugin, który dodałby na serwer tarcze. Oczywiście drewnianą każdy gracz mógł założyć, ale inne już tylko wojownik.

Dodatkowo można rozszerzyć umiejętności.

Górnictwo - Każdy poziom daje 0.05 % szans, że twoje umiejętności pozwalą na wykopanie z jednego złoża aż dwie rudy.

Drwalnictwo - Każdy poziom daje 0.05 % szans, że twoje umiejętności pozwalą na ścięcie z jednej kłody drzewa aż dwie .

Kopanie - Każdy poziom daje 0.20 % szans, że twoje umiejętności pozwolą na wykopaniu aż dwóch surowców.

Rolnictwo - Każdy poziom daje 0.10 % szans, że zbierzesz podwójną ilość roślin uprawnych.

Walkę podzielić na :

Znajomość miecza - Doświadczenia zdobywa się za obrażenia z miecza. Każdy poziom zwiększa o 10 % obrażenia z miecza.

Znajomość łucznictwa - Doświadczenia zdobywa się za obrażenia z łuku. Każdy poziom zwiększa o 10 % obrażenia z łuku.

Znajomość toporów - Doświadczenia zdobywa się za obrażenia z toporu Każdy poziom zwiększa o 10 % obrażenia z toporu.

Można też ustalić iż po iluś poziomach np co 25 poziom, dodaje +1 pkt obrażeń do odpowiedniej umiejętności.

Rybołówstwo - Zwiększa szanse o 1 % co poziom na złowieniu ryby.

Kowalstwo - Gdyby doszedł kowal, to standardowo.
10 poziom może tworzyć żelazne przedmioty i je naprawiać
25 poziom może tworzyć złote przedmioty i je naprawiać
50 poziom może tworzyć diamentowe przedmioty i je naprawiać

Alchemia - Zwiększa zdobywanie doświadczenia o 1 % na poziom.
PostNapisane: Pn, 23 gru 2013, 20:23
Poprzednia strona

Powrót do Tawerna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron